11. septembra 2012

Nie som ROBOT!

Netuším, aký je váš postoj ku všetkým registráciám, prihlasovaniu sa na pomaly každú stránku, ale ja som unavená. Ak sa mám niekde na webe registrovať, stránku zatváram a kašlem na ňu.

Začínam mať nervy, lebo podobná vec sa deje už aj na blogoch. Rozumiem, prečo si tam túto fičúriu ich majitelia dávajú, ale aj tak – mám nervy.

















Z čoho ešte? Aj z toho, že keď chcem komentovať niektorý článok priateľov blogerov, u väčšiny sa mám overovať, že nie som robot. Viete tie bludné hieroglyfy dešiforavať? Viete ich vždycky prečítať? Ja teda moc nie!!! (a nie som zaostalá). Pri svojom poslednom komente som tento proces opakovala asi 10x. Fakt ma to nebaví, nebavíííííííí. Mám obavy, asi s komentami prestanem.

Hm, len to som dnes chcela. Zrejme môj prvý nie veľmi pozitívny príspevok, ale vážne, nie som robot! Som živá, z mäsa a kostí a unavená zbytočnosťami, ktoré ľudia používajú. Fakt si potrebujeme zbytočne komplikovať život? Načo? Vás to baví?

12 komentárov:

  1. Chapu, je to peklo... Jenze bez overeni je pak plny blog spamu :-(
    Bohuzel jsem si v posledni dobe vsimla u sebe na blogu vyrazneho ubytku komentaru (ctenost zustava, ci roste) a mam pocit, ze google uz ma ta overovaci slova tak necitelna, ze to lidi vzdavaji. Je mi to lito, ale nevim, co s tim :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si to myslím , mám s tým tiež problém a hnevá ma to .

      Odstrániť
  2. Kočky dá sa to aj tak, že namiesto overovacích kódov sa nastaví "moderovanie príspevkov", tzn. ze komentár sa nezobrazí hneď ale po schválení autorom blogu. Možno je to schodnejšie riešenie ako opisovať hieroglyfy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka,pred chvilou som si precitala tento tvoj prispevok ,a nereagovala som nan,lebo som si pomyslela,ze mne sa to este nestalo ..predsa, nevidim ziadnu vedu v tom,ked raz opisem kodik ...chi :) ale presla som na druhy blog,kde som komentovala a overovaci kod som musela prepisovat presne 7 krat :)) a to je fakt na nervy..takze hned teraz to idem zrusit aj na mojom blogu,lebo google to akosi nedomyslel,alebo mu to tam nejak blbne..netusim,kazdopadne ,je to chore...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja to mam na mojom blogu zrusene pokial viem... uz dlhu dobu... a nemam problem s hromadenim spamu, takze spokojnost je na oboch stranach :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. presne tak ako pises Katka, ani mna to nebaviiiiiiiiiiiiiiii....takze nie si v tom sama:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naprostý souhlas :) Ještě kdysi se to dalo přečíst, ale teď... U sebe jsem to zrušila už dávno, protože mi to lezlo krkem, když jsem musela na desetkrát opisovat kód a devětkrát byl špatně :D Možná mám štěstí, ale zatím jsem žádný spamový komentář po zrušení toho ověření nedostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katka, aj mne to niekedy vadí... Pýtala som sa kamarátky, že aj ja som to mala tak nastavené, ale pred pár týždňami som si to zmenila.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzi, viem, že si to tak mala - lebo u teba ma to najviac vytočilo. Nevedela som ten krepý kód nahodiť na 10x - tak som bola na nervy :-))). Ďakujem, že si si to zmenila :-) Veľmi ťa pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, nie som technický typ, na blogu sa vo všetkých funkciách ešte nevyznám. Nejako mi to nenapadlo, či to aj ja mám tak nastavené. No aj na základe Tvojho článku som si to dala overiť a zmenila to. Ja, keď opisujem overovací kód, aby som dokázala, že nie som robot, vždy nahlas poviem: Nie, nie som robot ;-) Aj ja Teba pozdravujem :-)))

      Odstrániť